Välkommen till Kustbevakningen

0kommentarer

Det är min standardreplik på jobbet.
Dessvärre behöver den inte användas sådär himla ofta. Anledningen? Det ringer inte så himla ofta nu i semestertider kan jag meddela.
 
Vad man gör istället för att fördriva tid på jobbet:
Typ det här.
Har även gått emot min egen princip att inte ladda ner Wordfeud. Det höll till i tisdags. Nu är jag fast och det utkämpas spännande matcher mot halva Eskilstorp (ja det kan omöjligt bo fler där).
 
Och så är det ju orienterings-vm från Schweiz den här veckan, väldigt lämpligt.
Dom svenska damerna imponerar och det är en fröjd att följa dom på internet. Brons på sprinten, silver på medel och ett brons på lång. Imorgon är det stafetter men dom blir nog svåra att följa tror jag.
 
För guess what? Nu tar jag semester!! =)
Varför? Det är ju världens bästa vecka på gång. Den heter O-Ringen om någon undrar och kommer  i år att utspela sej i Halmstad.
 
Nehe, 5 minuter kvar av denna arbetsdag. Fredagsglassen är uppäten.
 
Tack och adjö!

Kommentera

Publiceras ej