Som Bengan Boys, fast utan Bengan

0kommentarer

Det finns handboll. Och så finns det magsårshandboll. Det är sånt svenska landslaget sysslar med. Sista halvminuten fick jag lämna tv-soffan, det gick bara inte att titta mer. Jag fick stå i köket och lyssna...
Herregud. Avgör lite tidigare nästa gång är ni snälla, inte när det är 4 sekunder kvar.
Det är lite märkligt med just handboll tycker jag. Att spela handboll är ju pisstråkigt, det kan ju ha något att göra med mitt fantastiska bollsinne men skit samma. Men att titta på handboll, det kan vara nåt av det roligaste som finns. Det är spännande (jo tjena), det händer nåt hela tiden, Staffan Olsson är snyggare än nånsin och helt omöjliga skott går in i mål. I looooove it.
Nu fick i alla fall danskarna så dom teg. Eller ja, det är ju ingen som fattar vad dom säger ändå.
Imorgon blir det semifinal mot Ungern. Himla oflyt bara att jag sitter på ett tåg då med mobiltäckning obefintlig. Min anonyma läsare får nog rapportera... ;-)  
 
Till sist. Tidernas bästa kommentar av SVT´s kommentator precis efter att matchen tagit slut.
 
"Vi har högre berg, vi har snyggare drottning, vi kan åka skidor och vi är bättre i handboll"
 

Kommentera

Publiceras ej