Huvud, axlar, KNÄ och tå.

0kommentarer

Ja huvudet sitter nog ungefär där det ska, innehållet är lite tveksamt.
Axlarna är lagom breda och tårna var 10 till antalet sist jag räknade.
Och så kommer vi till knä. Eller till höger knä om vi ska vara exakta. Så här är läget:
Ortopeden vill inte se mej mer.
Sjukgymnasten vill inte se mej mer.

Jag tar det som komplimanger. Och jag råkade anmäla mej till Tjejvasan 2013. =)
Med andra ord mår knät ganska bra och det känns superduper. Inte riktigt 100 % full rörlighet än men vad gör väl det när jag får springa orientering igen? Nej precis, ingenting.
Så här ett drygt halvår efter den lilla incidenten kanske det är dags att bjuda lite på sej själv. Eller vad det nu är man gör när man lägger upp en film på sej själv där knät hoppar ur led. Jag kan inte titta, inte på det. Men resten är redan klassiker. Det är fortfarande ett mysterium hur V-sektionen INTE vann cheerleading-tävlingen. Världens bästa phaddergrupp hade jag iaf och här är den, vassegoda; How not to do cheerleading:



Kommentera

Publiceras ej