Det är mycket nu...

0kommentarer

Oja. Det är mycket nu. Det är lite körigt. Men jag lever. Bloggen också.
Jobbar och sliter för fullt när jag inte ligger hemma med feber och annat skoj. Förkylningarna jagar mej som aldrig förr och jag hoppas än en gång att jag nu har friskförklarat mej själv för ett bra tag framöver. Gymmet och längdspåren får sej en omgång ibland. Vi kollar så Bygget och Dippan håller ställningarna då och då. Skidåkningen vid Sadel/Högås undersöks nästan varje gång vi är lediga. Och mellan allt det här så intar vi soffläge och bara njuter. Livet i Åre - Livet på en pinne!  =)

Dessutom tänkte jag bara meddela att jobbar man i barnlift så får man vara väldigt barnslig. Jag får ha min SvampBob-mugg med mej varje dag. Jag får titta på Lejonkungen. Jag får ha mina aptofflor (?) i lifthuset. Jag får gå runt och sjunga Bumbjörnarna.
Och appropå SvampBob så har jag försökt förklara hela hans livssituation för min chef. Han lyssnar noga och är nu även lite sugen på att lära sej sången.

Just nu är det ganska lugnt på folk här. En del ryssar biter sej envist kvar men det är smällar man får ta. Annars är det några tappra själar som far upp och ner i Nallebacken och behöver inte direkt trängas. Jag tror vi håller andan lite innan sportloven här nu.

Over and out!

Kommentera

Publiceras ej