Nya leksaker

3kommentarer

Har äntligen fått tummen ur och köpt mej ett par nya skidor. Det är jag väldigt glad för. Tror även att personalen på Stadium är väldigt glada för det. Nu slipper dom någon som springer och testar skidor stup i kvarten. Är himlans nöjd med mitt köp. Dom går som en dans i backen. Och väger ingenting jämfört med mina gamla. Nackdelen är som alltid när man köper något att det kostar pengar. Vem har uppfunnit det liksom? Så nu får jag leva på solsken, kärlek och mammas köttbullar (åh det hade suttit fint) tills nästa lön.



3 kommentarer

Marie Kusin

28 Feb 2011 20:22

TJA! Låter tufft med sportlov,Stackare=(. Är så glad att vi har kunnat undvika de veckor...=).Verkar förutom det som du har det toppen, vi hoppas på v.13 men har en C-uppsats som börjar snart så svårt att planera men får PANIK om jag inte kommer iväg..Såå snygga skidor förstår att du e grymt nöjd. MassA KRAMAR OCH LYCKA TILL I VECKAN

mamma

01 Mar 2011 18:15

"solken" - är det smeknamnet på din käresta? ;)

Susanne

01 Mar 2011 19:30

Ibland är jag lite för bra för mitt eget tangentbord. Kom hit med lite köttbullar istället för att sitta där och märka ord! ;-)

Kommentera

Publiceras ej