Back to school

0kommentarer

Eller inte riktigt än. Men lite i smyg.

Typ sommarkurs i matte för att komma lite förberedd och uppdaterad till hösten. Kommer inte ihåg ett smack av var det var stackars Lisa försökte trycka in i våra huvuden på gymnasiet. Sagt och gjort, mattekurs fick det bli.
I och med det försvann hela mitt sociala liv, min kontakt med omvärlden och min nattsömn. Fy sören…
Mitt liv såg ut så här: Jobba, träna, äta, plugga. Och sen började det om. Och om. Och om. Nej jag har inte glömt att skriva sova. Jag hann inte. Råkade missa starten på kursen med 2 veckor så det blev lite stressigt och lite att ta igen.
Men det gick. Efter mycket tragglande och många dumma mejl till hjälpsupporten så klarade jag kursen. SÅ SKÖNT!
Så nu hinner jag sova om nätterna igen. Och jag har tack och lov umgåtts med andra än mej själv.
Hoppas någonting fastnade för snart är det dags att gå till skolan på riktigt.

Over and out.


Kommentera

Publiceras ej