Besök!!

2kommentarer

Efter att pappa, Kajsa, Mia och Lena övergett mej så dök nästa besök upp. Jag älskar besök. Denna gång var det kusin Marie med familj och galen hund. Hann tyvärr inte träffa dom så mycket men en heldag i backen fick vi. Och att påstå att det var allt annat än fullt ös hade varit en lögn. Vi hann med det mesta mellan Ullådalen och Förberget. Bland annat så traskade vi upp till Skutans topp. Vi gick, och gick, och gick, och gick....  Men till slut var vi uppe och helt klart värt besväret. På 1420 meters höjd är utsikten ganska så najs. Det blev varm choklad i Toppstugan innan vi åkte neråt igen. Nästa gång kanske jag överväga att tolka på skoter ändå... =)


På Skutans topp.

Därefter fortsatte dagen med toppenåkning tills benen inte ville mer. Och så har vi det här med att åka i skogen. Det är inte min grej, när ska jag inse det? Den här gången skulle tydligen Vilma och jag utforska nån skogsslinga i Rödkullen. Det gick ju bra, för Vilma...


Inga kommentarer.

2 kommentarer

tjockmongot

09 Apr 2011 14:04

Hahahahaha! VA? ramlar du när du åker i skogen? det skulle jag aldrig göra :D

Anonym

09 Apr 2011 18:22

Tja! Alltid kul att ses=). Och Vilma pratar mycket om dig=).Det var duktigt gjort av er att promenera till toppen! Hur har det gått med sommarjobbet har du hört något ännu?kram

Kommentera

Publiceras ej