Blåkulla

0kommentarer

Oj. Nej, bloggen har inte dött, den har bara vilat lite. Det har varit fullt ös medvetslös så jag hinner inte riktigt med det här bloggandet just nu. Jag hoppas inte att jag gör alla (7?!?) läsare besvikna. Men nu tänkte jag försöka mej på en uppdatering. Rent logiskt kanske jag ska börja där förra inlägget slutar.
Jag har flyttat. Inte hem för er som trodde det. Inte ens lämnat Åre. Jag har bara bytt personal-boende här och nya adressen är Blåkulla (inga kommentarer på det tack, det heter faktiskt så). Här bor jag nu sen en månad tillbaka med mina goa sambos Martina, Johan, Alexis, Lisa, Elvira, Terese, Alexandra och Chrille. Trivs kanon här. Det tar två minuter att gå till jobbet, längdspåren ligger precis runt hörnet och vill man åka in till byn så tar man skidbussen. Funkar finemang.
Appropå skidbussen så bör man passa sej när man hoppar av. Det är snorhalt på vägen här och förra veckan bjöd jag på en fin kalasvurpa mitt i vägen. Äggen jag hade varit och handlat höll tack och lov men ett blått knä fick jag med mej hem.
Bjuder på lite bilder från ett mycket fint pannkaks-kalas på Blåkulla


'

Kommentera

Publiceras ej