Sussp har ordet

3kommentarer

* En alldeles för stort gäng koreaner på skidsemester är en väldigt underhållande syn. Tack för att ni förgyllde min dag i Nallebacken. Det flög skidor, stavar, snö och gapskrattande koreaner överallt. Tre av dom tyckte för övrigt att 23 minus var väl inget och åkte därför i jeans. Heja.

* Har friskförklarat mej själv för tredje gången den här månaden. Hoppas det håller i sej den här gången. Längdspåren och gymmet kallar...

* Skrev "Suss" på mina arbetsvantar. Någon, eller nej, några roade sej med att fylla på med några till bokstäver. Nu står det Susspensoar. Och mitt nya smeknamn är Sussp. Tur jag har sånna underbara arbetskamrater.

* Igår var det hurtiga dagen med Linda och Susanne. Utförsåkning, längdåkning och gymmet. Det känns idag kan jag meddela.

* Har ätit tjäder. Hämnden är ljuv. Och förbaskat god.

* Om 13 dagar kommer Leeeena hit. Då blir det massa bus, stjärtlappståg, Glee och parteeey.

* Nu ska jag och min träningsvärk gå och lägga oss så jag orkar jobba två dagar till innan det är dags att ta helg (leeeedig) och fira in det nya året.

Godnatt!

3 kommentarer

Lindassssp

02 Jan 2011 20:37

Puss på alla koreaner! och jag röstar på flera sådana hurtiga dagar!

Ida Olsson

03 Jan 2011 19:27

Där fick den jävla tjädern så den teeg!! :P

Stort gilla på de!!

Karna

06 Jan 2011 00:45

Bra hämnd på tjädern där ja! :D

Tur att jag inte är i Åre, jag hade kunnat förväxlas med en av de där koreanerna i Nallebacken låter det som. Om jag hade varit asiat åtminstone. Nästa vinter kanske du kan lära mig att åka skidor? :) Om du står och plogar så får jag åka mellan dina ben då?



Puss på dej älaklings!

Kommentera

Publiceras ej