All alone on christmas

1kommentarer

Nej riktigt så illa var det inte. Men det är en fin jullåt.
Och lite ensam kände jag mej. Det är nåt med den där dagen. Dagen då chefen tvingade alla att ha tomteluva på sej på jobbet. Dagen då man kommer hem och upptäcker att det bara finns en lucka kvar att öppna på chokladkalendern. Dagen då det låg ett paket under sängen (ja, jag hade lagt dit det själv...). Dagen då det är nån galen anka utan byxor på tv. Jag hade en jättetrevlig julafton. Absolut. Men jag hade velat vara 110 mil söderut. Det bara är så. Det tog emot lite i år. Jag vet att jag har sagt det förrut, men jag säger det igen; Nästa jul kanske man skulle vara hemma...
Tack för alla sms och telefonsamtal. Det värmde här i kylan.



Allt i sin ordning.


Senaste julen jag var hemma såg det ut så här. Det var 2007.

1 kommentarer

Kusin Marie

06 Jan 2011 18:01

Hej!

Kul att läsa din blogg=. Förstår att det kändes lite ensamt på julen den är ju alltid speciell, tack för ditt mms och vi skulle ju varit där med dej=). kram

Kommentera

Publiceras ej