Headache

0kommentarer

Denna förbannade huvudvärk. Jag blir galen. 3 veckor har den hållt i sej nu. Just ovetskapen om vad det beror på börjar nästan göra mej lite orolig. Vad gör jag för fel lixom? Tack och lov börjar även doktorn inse att vila och alvedon inte hjälper längre, för det gör det inte. Inte ett skvatt. Så idag blev det nya tester på mitt favvo-ställe vårdcentralen hos Clarita. Hoppas jag får svar denna veckan så det kan bli nån ordning på det här nångång så jag kan börja träna igen. Vågar inte det så länge huvudvärken sitter i. Bläää på alltihopa.

Annars har jag en trevlig vecka att se fram emot. På onsdag bär det av till Göteborg där jag tänker stanna tills på söndag. Har tänkt att hinna med att träffa härliga vänner, heja på Kajsa, Snygg-Tim och Svilling x 3 och alla andra 53000 som ska springa Göteborgsvarvet, umgås med mamma och Petra och bara ha det gött. Mika får den stora äran att ha mej som inneboende under dagarna.


Simma lugnt!!

Kommentera

Publiceras ej