Vintern rasat ut...

0kommentarer

Så var det Valborg igen. Har totalt tappat festhumöret för tillfället och Valborg känns inte alls lika skoj och spännande som för några år sedan. Lite god mat, trevliga vänner och en mysig eld att titta på duger finfint för mej. Herregud så vuxet det lät, jag ber om ursäkt...
God mat och trevligt sällskap blir det ikväll. Ida kommer på besök och Kajsa är hemma så vi ska nog kunna underhålla oss. Tyvärr blir det ingen eld. På grund av det varma torra vädret (ja nu ska jag klaga lite på finvädret) så råder det eldningsförbud i hela Blekinge. Booooring. Jaja, vi får väl tända ett ljus och sjunga Vintern rasat ut...

Deb där fina förkylningen som jag friskförklarade mej själv ifrån förra veckan hade helt andra planer än attt överge mej. 3 veckors sjuka nu, det är precis vad man önskar sej. Jag håller på att bli galen. Så det blev en sväng till farbror doktorn idag. Han kunde konstatera att jag hade hela halsen full med blåsor. Det är precis så skönt som det låter. Jädra virus.   Det blev ett besök hos mina favoriter Clarita och Mona innan jag lämnade vårdcentralen, det är tur man inte är ökänd där...haha.  Halsprov och blodprov, gud vad härligt. NOT!
Så nu blir det ännu mer vila. BLÄ. Jag vill träna.

Adjöss och tack för fisken.

Kommentera

Publiceras ej