Rastlös

0kommentarer

Ja, jag är så förbaskat rastlös om dagarna så jag vet snart inte vad jag ska göra längre. Jag måste skaffa mej en hobby. Det är inte bra att vara ute och resa i 5 månader och ha fullt upp hela tiden och sen komma hem och göra ingenting. Skönt och komma hem? Jovisst var det så. Första veckan. Jag är inte typen som kan göra ingenting för länge. Då blir jag tokig. Tack och lov finns det en människa till i den här staun som känner likadant, min resekompanjon Ida. Så vi har kommit på att vi åtminstone kan vara rastlösa tillsammans. Som idag, när vi hux flux hamnade i Kalmar. Det var trevligt. Först stan en sväng och sen det alltid lika underbara IKEA. =)  Som alltid fortsätter våra planer, jag undrar när dom ska bli verklighet...

Har för övrigt friskförklarat mej själv och gav mej ut på en liten löprunda idag. Det var lite halvtungt efter förkylningen men jag överlevde. Imorgon blir det nya tag på Frasse-träningen. =)  Var en sväng hos min vän sjukgymnasten igår också. Än en gång var hon tvungen att knäcka ut ryggen på mej. Jag bara älskar det där kraskande ljudet. Muskeln i mitt ben kändes som frigolit sa hon. Det var inte så bra, och inte så skönt heller när hon försökte massera loss det.... Nu hoppas jag det får vara bra ett tag.

Adjö!

Kommentera

Publiceras ej