Ring så skakar vi

0kommentarer

Jag tröttnade på att ha en mobil som roar sej med att stänga av sej själv hela tiden trots att batteriet är fullt. Så nu har det införskaffats en ny. Inte riktigt vad min reskassa ville men jag har en plan för att den historien ska gå plus minus noll.
Ny telefon blev det och igår skulle jag demonstrera dess nya finesser för mamma och pappa. När man lyssnar på musik kan man nämligen skaka den för att byta låt. Som dom flesta vet så kommer inte alltid ord ut rätt ur min mun och hela den här demonstrationen slutade med 3 x De Bourg i gapskratt och det nya uttrycket Ring så skakar vi.

Känner att det är lite familje-internt det här men jag bara måste skriva ner det så jag kan gå tillbaka sen när jag har tråkigt nån dag och läsa det här. =) 


Imorgon är det giganternas kamp på Ryssberget. Återkommer om det imorgon. Adjö.

Kommentera

Publiceras ej