Resumé...

2kommentarer

Gokväll. Nu var det ett tag sen jag satte mej här och skrev några rader så här kommer en liten uppdatering över min senaste tid.
Förra helgen fortsatte jag med att vara sjuk bara för att jag tycker att det är så himla roligt. NOT. På söndagen tänkte jag iaf att jag skulle lämna huset för första gången på några dagar. Kände mej lite piggare så jag och mamma åkte till loppisen i Brunnsparken. Älskar sånt. Lite fynd blev det, bland annat en väska och ett par skor. 

Ny vecka och nya tag. Nu hade jag inte tid att vara sjuk mer utan pallade mej till jobbet. Där rullar det på som vanligt. Jag och Ingrid är förvirrade, Agresso är cp, kvitton försvinner och så vidare... Himla trevligt är det iaf. Heja Kustbevakningen =)

På onsdagen arrangerade Ronneby OK u-serien vid Salsjön. Jag fick den stora äran att sätta ut lite enheter innan start. Kände mej som en självmordsbombare när jag sprang omkring med alla enheter i ett bälte runt midjan, haha... Sen traskade jag runt U2 som uppföljare. Min lilla dam Isabell som jag gick med hade inte så bråttom. Hon letade hellre blådär och studerade skalbaggar. Men det gjorde inte mej så mycket.
Efter tävlingen blev det sen väldigt spännande. Jag skulle plocka in och inte bara enheter utan ställningar och hela kittet. Synd bara att det började bli mörkt och nån lampa hade jag inte. Bara till att ge sej iväg. Lyckades hitta alla mina kontroller innan det blev kolsvart men sen skulle jag ju ta mej tillbaka. Det var en mycket spännande promenad med famnen full av kontrollställningar, kartan i munnen och helt kolsvart. Tur jag visste på ett ungefär hur stigen tillbaka gick. Alla överlevde och jag och mamma åkte hem.

Appropå självmordsbombare (förlåt, lite internt) så åkte jag hem till Ida på torsdagen. VI kopierade upp idolbilder på oss själva. Eller kanske inte, mer våra pass...  Efter det kvällens höjdpunkt, vi kollade på Morgon Pålsson filmen. Herregud, den mannen är inte klok nånstans. Haha. Humor var ordet även om det nästan blev lite jobbigt ibland.  Ida hade minsann bakat dagen till ära också, tackar för det. =)

Helg blev det tack och lov men den förtjänar ett eget inlägg som ska dyka upp inom kort...=)


Ny vecka igen och fullt ös på jobbet. Jag och Ingrid köpte en ny sladd så vi kunde koppla in hennes skrivare. Sladden var 5 meter och sträckan den skulle dras på var 4,99 meter. Som ni förstår hade vi ganska roligt när vi skulle koppla in den här.  För övrigt är inte moms Eurocards starka sida, suck.... räknar mer nu än på mattelektionerna. Okej, det kanske inte säger så mycket med tanke på vilka som gick i min klass...sånna som hellre leker krokodiler än räknar (ja vi pratar gymnasiet).

Sprang min första träning på ett par veckor igår. Sprint OL i Brunnsskogen. Himla fint men fy katten vad jobbigt. Inga tider att skryta med här inte.  Som om det inte räckte så var det Brunnssprinten idag. Inte för att jag skulle springa så långt men ändå, jag kan verkligen inte springa fort. Sista sträckan på 750m fick jag i damlaget. Trodde jag skulle spy på upploppet, trevligt....


Det var den senaste tiden i Susannes liv.
Adjöss och tack för fisken!

2 kommentarer

Mika

10 Sep 2008 21:55

DU SKOJAR!!!! VAR ÄR DET JAG VILL VILL VILL läsa om??

Suss

11 Sep 2008 20:52

Det kommer Mika.....=)

Kommentera

Publiceras ej