Höst

1kommentarer

Tralalala. Nu börjar det bli en smula uppspelt stämning här.
Jag har packat klart.
Jag har lagt fram kläderna jag ska ha på mej imorgon.
Jag har beställt köttbullar och stuvade makaroner till lunch imorgon.

Allt är nog klart. Jag har även bakat bröd till Christer. Kom på att jag har lovat det hur länge som helst så nu var det lika bra att göra det. Haha. Det ser himla gott ut. Ska köra upp med brödleverans till Fridlevstad imorgon.





Så här fint var det igår när jag promenerade bort till Sandra. Jag kommer sakna mina promenader längs ån.  Hos Sandra var det fullt med folk som mest roade sej med att mobba Sandras mamma.  Hon har för övrigt öppnat Al Qaida Rehab. Fick lite goda råd av Sandra inför Thailand innan jag gick hem igen.

1 kommentarer

Marita

22 Oct 2008 02:28

Tjusiga bilder från Nättraby!! Kommer nog dröja ett tag innan jag upplever hösten hemma igen... snyft

Kommentera

Publiceras ej