Hejdå Kustbevakningen

2kommentarer

Bara en halv dag kvar. Sen är det tack och hej till Kustbevakningen för denna gången. Det känns konstigt. Är så van att gå dit om dagarna och jag trivs himla bra med det. Jag bjöd på fika idag som hejdå. Mina arbetskamrater fick vara försökskaniner eftersom jag hade testat 2 nya recept. En cheesecake och en kladdkaka med daim. Cheesecaken blev en riktig höjdare. Den måste absolut bakas igen. Till och med folk som hade börjat banta var tvugna att gå två gånger. Eller hur det nu va, haha.  Tack alla för ett supertrevligt "sommarjobb". Jag hoppas jag får komma tillbaka nästa år.
Men men. Slut på jobbet betyder att det inte är jättelänge kvar till resan. =) 

Hittade en fin bild på 201 och 202. Den får vara med idag.



I helgen blir det huvudstaden med 25-manna och 25-mannafest. Trevligt.


Adjöss och tack för fisken. Bokstavligt talat idag.

2 kommentarer

Eva

11 Oct 2008 01:07

Men erkänn Susanne, bägge bitarna var smååå (men goda)!! Ha nu en alldeles underbar resa! Vi syns till sommaren, så får du se om jag lyckades;-)

//Eva

Susanne

15 Oct 2008 21:20

Haha ja det var dom, så det räknas bara som en. Jajamen, jag hoppas vi syns till sommarn och jag är helt övertygad om att du kommer lyckas. =) Kom ihåg, Agresso får man bli arg på! =)

Kommentera

Publiceras ej