Fullt ös

0kommentarer

God afton.

Följande har hänt:

* Jag var på SM förra helgen i Södermanland. Åkte med Orion och jag är glad att vi kom dit levande. Dessa polisbilar längs vägen, både svenska och utländska. Bodde på världens läskigaste ställe som jag sen fick reda på var stället bakom Ondskan. Usch lixom, trevliga typer som har vatt på det stället. NEJ.
Vad äter man på SM om inte SM-pasta? Precis. Jag, Ida och Julia lyckades exemplariskt i storköket med världens största vispar.
Springandet gick inge vidare. Jag gör mej bättre som hejaklack. Kul hade jag iaf och stafetten är jag rätt  nöjd med även om det tog en evighet. Det var kul orientering där. Min nya idol heter Emma Bergman. Fy tusan vad hon är grym!



* Jag har jobbat och det går rätt bra. Idag var det möte halva dagen där jag var sekreterare. Förstår inte hur jag ska få ihop mina anteckningar till ett vettigt protokoll. Ska ge mej på det där imorgon.

* Jag har klippt mej. Skönt att bli av med en bit. Nu är det kort och betydligt mindre slitet.

* Jag har spinnat på Friskis. Svettigt värre men himla skoj. Trampa trampa trampa...

* Jag och Ida har fixat och donat lite till inför resan. Det tar sej minsann. En träningsrunda hann vi också med. Aldrig förr har folk varit så förvånade...haha.

* Jag har varit på banken och räddat mina pengar, dessa finanskriser...

* Jag har varit och ätit middag på Montmartre med jobbet. Underbar mat och jättetrevliga människor. TIll förrät blev det sniglar och  till huvudrätt musslor.  NOT!! Sånt borde inte ens få klassas som mat. Tur Cilla förstår sej på det där. Hon är även en stjärna på att imitera Ulf Lundell.

* Jag hade planerat att åka till SM-fästen ikväll men jag var för trött efter middagen. Ni får ha det så trevligt och ta det lungt, annars kanske det kommer en bil och hämtar er imorgon...

* För övrigt är Idol-Lars grym!


Over and out.

Kommentera

Publiceras ej