Fräs och svarv

0kommentarer

Gaaah. Förkylningen vill inte släppa. Jag knarkar ingefära på heltid men det hjälper inte. Jag kanske har fått resfeber?  =) Vem vet.  Provpackade min väska innan idag. 11kg vägde åbäket när jag var klar. 11 kg låter så lite men trodde jag skulle välta baklänges när jag satta ryggsäcken på ryggen. Det här kan bli intressant...
Har även knåpat ihop en adresslista på alla jag ska skicka vykort till. Det bli några stycken. Har säkert glömt flera jag borde komma ihåg. Om det är nån som skulle känna sej fruktansvärt övergiven och glömd så hör av er. =)

Appropå wienerbörd. Min nya design här på bloggen ja. Jag har på tok för mycket tid om dagarna när jag inte jobbar. Och Kajsa har på för mycket tid för hon går på Galären. Det slutade med en ny design på bloggen. Tro inte att jag har gjort den själv, jag kan inte sånt där. Man måste ju ha småsyskon till nåt...=)

Nu ska jag gå och se om det är nåt vettigt på tv. Adjö!



En sån här hade jag behövt idag.

Kommentera

Publiceras ej