Veckan

0kommentarer

Fullt ös medvetslös den här veckan... förstår inte ritkigt hur jag ska hinna med.

Måndag. Idag alltså. Har i för sej inte hänt så mycket. Ida var och hälsade på och vi fortsatte våra planer lite. Har planterat min tomatplanta och tittat mej igenom halva Eurovision. Snart är det dags att åka till Olofström och Borgen.

Tisdag. Tyskland med mina vänner Erik och Linus. Dom är inte normala nånstans. Efter väldigt mycket tjat och mutor (??) så gick jag med på att följa med. Det ska inhadlas diverse drycker. På kvällen sen ska jag och mamma gå på Kulturskolans Melodikryss här i Karlskrona. Ska bli skoj.

Onsdag. Till Olofström igen. Känns som om jag är mer där än hemma ibland.

Torsdag. Utspark av treorna i Olofström. Med andra ord är det ett helt år sen jag tog studenten. Shit vad tiden går.

Fredag. Bal i Olofström. Åååh vad det ska tittas och fotograferas. Och förmodligen köras lite bil också. =)

Lördag. Här hade jag behövt klona mej till 4 personer. Nu har jag bara lyckats med två. De två Susanne ska gå på Jennifers och Lindas studentkalas. De två Susanne jag inte hittade skulle gått på Antons 18-årskalas och RonnebyOKs årsfest.

Söndag. Åka hem från Linda och sen göra så lite som möjligt.

Kommentera

Publiceras ej