Onsdag

0kommentarer

Hade gärna vatt frisk och förhoppningsvis tränat lite. Men förkylningen finns kvar och foten har cp-ont för tillfället. Vet inte varför. Med andra ord är det jättesynd om mej så jag får hitta på annat. Idag hamnade jag i en second-hand affär. Man kan verkligen inte släppa in mej i på sånt. =) Idag blev jag 11kr fattigare men en bakform, en glassskopa och en hög med galgar rikare.  Sen har jag lagat mat och bakat chessecake. Får provsmaka den imorgon för den måste stå i frysen massa timmar. Den såg himla smarrig ut iaf. =)

Små promenader i skogen går bra även när man är sjuk. Så medans Kajsa har tränat, både igår kväll och nu ikväll, har jag och mamma varit ute och traskat Naturpasset. Orientering på lagom hög nivå. =) 

Nu är det snart läggdags.  Godnatt

Kommentera

Publiceras ej