Slappdag

0kommentarer

Idag har varit en såndär underbar slappdag. Har knappt gjort nånting. Började med att ta mej en rejäl sovmorgon. Har varit uppe på tok för tidigt hela veckan, vilket jag inte är van vid, så jag behövde det.  Med en pappa i Emmaboda, en mamma på jobbet och en syster i Finland blev det sen en mycket lugn dag. Frukost, film, matlagning, promenad och fotboll. Fotbollen var inte lika rolig idag men bra kämpat. Ryssland tar vi!!  =)  
Kajsa (och ganska många andra) är som sagt i Finland och springer Jukola.  Vi som har varit i Branäs i vinter och är totalt otränade och värdelösa för tillfället får stanna hemma. Tur det finns internet med webb-tv så man kan följa det där. Om 40 min går herrstarten och med nästan 1500 lag anmälda kan det nog bli ganska häftigt att se även om man inte är på plats. Tänk er själva ett hav av pann-lampor som försvinner ut i skogen....det är häftigt. Alla ni som inte är orienterare och läser det här undrar säkert vad det är för fel på mej. Men det kan ni fortsätta undra över medans jag tittar på Jukola via webb-tv. =) Får se hur många sträckor jag orkar innan jag somnar...

Adjö!

Kommentera

Publiceras ej