Övningskör

0kommentarer

Japp, det gjorde jag på jobbet igår. Det är inte riktigt så dumt som det låter. Jag har körkort, jag lovar. Men en av våra bilar på jobbet är automatare och det har jag aldrig kört. Om nån vecka ska den till verkstan och jag ska köra den dit.  Så jag kände att jag ville köra den nångång innan.  Emelie var min exemplariska körlärare och efter ett varv runt kvateret var körlektionen över. Det ska nog gå bra det här. =)
Annars flyter det på rätt bra på jobbet nu tycker jag. Agresso är som det är men det mesta löser sej till slut.  Sen att vissa förvirrade bilansvariga på jobbet har gömt kvitton nånstans som jag behöver och sen gått på semester i 5 veckor är ju helt lysande. Hrm.
Imorgon blir det bara halv dag, sen åker jag och ett gäng rokare till Helsingborg för att springa 3 skåningar och 1 dansk i helgen. Ska faktiskt bli riktigt kul.

Ha en trevlig helg!

Kommentera

Publiceras ej