ÖL-OL. Och snart tillbaka till vardagen.

2kommentarer

ÖL-OL i tisdags ja. En  trevlig tillställning som vanligt även om skolans personal alltid ska lägga sej i lite för mycket.  Jag, Ida och Kajsa började med att bryta oss in hos Annika. Eftersom hon har en sån praktisk dörr som man bara kan rycka upp med tillräckligt mycket våld så klev vi på och började laga mat. När Annika väl kom hem var maten nästan klar och det blev en mycket fin middag. Kycklingwok med couscous. Vi tyckte även att vi behövde ladda lite extra inför kvällens drabbning och bakade en fruktansvärt god hallon/blådärspaj. MUMS!
Sen blev det ombyte och folk droppade in. Lite utbölingar i år men det är trevligt. Snyggaste kläder hade Fidde, jag är lite avis på den jackan.  Annika och Sofie var lag mus men jag fick vara med trots att jag hade en gräslig Blekinge-tröja. Springandet gick sen väldigt bra tycker jag. Kanske inte alltid jättefort men det är inte det viktigaste. Så var det det där med att dricka också. Suck var det tog emot, värst var andra.  Måste säg att sista slingan i det berömda grönområdet gick över förväntan i år. Den enda vi missade var första men den satt tydligen lite fel har vi fått höra. Så vi var säkert rätt. =)   Tack för en trevlig tävling! 
Festen efteråt sen var väl lite halvseg, inte alls som förra året. Men men, det blir vad man gör det till.  Sov som vanligt på världens bästa vandrahem hos Rebecka =) 

Nu är det snart dags att återgå till vardagen. Men först ett kalas till, Eriks studentkalas imorgon, ska bli trevligt.  Sen på måndag är det dags att återgå till jobbet. Har varit rikigt gött att bara gå hemma i 2 månader men men, man blir ju inte rik på det. Och det ska faktiskt bli ganska skoj att komma tillbaka till mina kustbevakare.  =)


Adjöss och tack för fisken!

2 kommentarer

Annika

07 Jun 2008 21:20

vaddå ! du var ju i wannabe laget lag pussy sa jag ju ; ) hahaha !

Suss

07 Jun 2008 22:49

Hahaha. Ja just det, så var det. Ett väldigt bra lag var det iaf. =)

Kommentera

Publiceras ej