A-laget

0kommentarer

Ja, det var så mitt fina lag hette på personaldagarna vi hade mån-tis. Den väldigt jättehemliga orten var Bäckaskog Slott och det avslöjades på måndag morgon. Efter detta avslöjande följde en dag med promenader, fika, kluriga tänka-uppgifter att lösa (komma på ord var verkligen vår grej men det där med att klura ut vem som var tjuven, njaaa), en båtfärd i nästan 4 timmar som efter ett antal vändor i Karlskrona skärgård slutade i Kuggeboda. Sen buss till Bäckaskog. Jag och Emelie fick sviten, najs. Middag och lite underhållning av och med oss själv på kvällen. Maten var helt otrolig. MUMS. Inte för att jag fattade många ord av vad kyparn sa när han berättade menyn men gott var det. Förutom den där musslan eller var det var som skulle lägga sej i förätten. Tur att Cecilia är med, vi har samma undarbara matsmak. =)  Rabarberglassen till efterätt var något utöver det vanliga. Det var även underhållningen sen...haha.
Efter denna utsökta måltid och x antal gapskratt tog jag och Emelie en liten promenad runt slotten innan vi somnade. Tack och lov kom det inga spöken och hälsade på. Jag tror dom var hos Helene i tornet.  Tisdag och möte, genomgångar, sammanfattningar och analyser. Vissa saker var faktiskt intressanta. 
Tack för två mycket trevliga dagar!! 



Här försöker 2 av 4 lag framföra nån slags sång. Tur att detta inte är en ljudbild.

Kommentera

Publiceras ej