Va? Är apan hans farbror?

0kommentarer

Idag hade vi hunddagis på jobbet. Malte och Pyret tassade omkring i korridorerna och lyssnade lagom mycket på sin husse chefen. Alltid trevlig när någon kommer och hoppar upp i knät när man sitter och arbetar. Haha.

För övrigt så undrar jag hur fan folk kör egentligen. Idag när jag körde hem höll jag på att krocka ett antal gånger, och nej, det var inte mitt fel nån av gångerna. Faktiskt. Det där med spärrlinjer, blinkers och andra små detaljer är tydligt inget man behöver bry sej om. Värst var ändå bilen som körde framför mej i stan. Blinkers sysslade han tydligen inte med hade jag märkt i korsningar. Så kommer vi fram till en ny liten korsning och han börjar svänga höger in på vägen där. Jag börjar lite smått då att köra om han lite på vänstersidan eftersom han just ska svänga. Nehe, då ångrar han sej och kastar sej rakt ut i vägen igen så jag höll på att landa i hans baksäte. IDIOT!!!!  Hört talas om backspeglar eller bara sund förnuft? 

Som avslut på detta innehållsrika inlägg måste jag bara berätta att jag lyssnade på radio idag när jag körde hem. Då kläcker en av radionissarna ur sej "jag har hört att man ska akta sej för tjejer som gillar Lejonkungen."  Eeh, jaha. Akta er i så fall för jag älskar den filmen.


För er som väntar på några rader om o-ringen så får ni vänta lite till. Jag har inte tid just nu.


Adjöss och tack för fisken!

Kommentera

Publiceras ej