IDRE 07/08, Das Bilder

0kommentarer

Tänkte att jag kanske skulle bjuda på lite bilder oxå från vår trevliga Idre-resa. Vill ni läsa om det hela med den intressanta hemresan får ni bläddra ner lite...

image293
Jonathan, Susanne, Lisa och Frida i backen



Soffmys, utsikt, Västbacken och våran Analfläkt. =)



image298
Vi tänkte spara lite tid genom att micra alla taco-bröd samtidigt



Niklas river ost, Lisa och Anton hugger ved med brödknivn, jag steker köttfärs, Olof hackar gurka och Martin övervakar den väldigt våldsamma brasan



Dukning, middag och Olof är tyst i en timme


image308
Twister



Twister, Twister, Twister och Twister =)



Nyår på balkongen, fez, alkoholist-Olof, efterätt och Frida har däckat


image319
Paus i värmestuga under våran scoter-färd



Jonathan och Olof, Lisa på släp, jag och Frida, Anton och Marcus


image324
Det ser lite kyligt ut...


Anton med sin tvådelade stav, Frida och Marcus åker snowboard, jag i något blåsigt väder och gruppbild

image329
Sista kvällen med hockey och marängSCHWISCH!!!


Vi försökte få ner Martin i en låda, Anton var lättare, Frida och Marcus i mitt och Fridas snygga rum och väldigt vacker liftbild

image334
Och så Das Hemresa. Här kommer vår tredje minibuss för dagen.






 

Kommentera

Publiceras ej