Ännu mera DM

0kommentarer

Vilken statistik över mej själv. 3 dm-guld på 3 dm. Imponerande. Ända tills man börjar kolla på hur många andra som har varit med i klassen. =)
Natt DM - själv
Lång DM - Jag och Ida. Giganternas kamp som Linus uttryckte det. Det blev jämt.
Medel DM - själv
Det är tur att det finns så många blekingar i D20. Hade varit roligt med lite mer folk i klassen.
Nästa helg är det dags för SM. Då är det nog nån mer än jag i D20 skulle jag tro. =)

Förra helgens långdistans gick av stapeln i Alltidhult, vilket ställe. Lite backigt men kul. Arrangörerna tyckte visst inte att jag och Ida var så viktiga så dom struntade i att sätta upp vårt resultat. Tur vi kunde det själva. =)
Igår var det Medel-dm. Blev lite småkrokar men är ändå nöjd. Behövde ju inte ha så himla bråttom. Tyvärr så råkade jag vrida till foten lite så den mår inte jättekalas just nu. Perfekt inför SM. Så i veckan får det bli träning på stora vägar och bana där risken är som minst att vricka den igen. Är nog ingen större fara.

Idag var det Stafett DM i Sjöarp. Vi hade inget lag så jag fick den stora äran att sälja öppna banor och häfta resultat. Skötte det alldeles utmärkt. =)   Nu ska jag göra så lite som möjligt resten av dagen....

Tjingeling.

Kommentera

Publiceras ej