It´s the time when leaves are falling

0kommentarer

Promenader med Sandra är trevliga. Igår blev det några varv i Nättraby. Nästa gång kan vi ju gå på några andra gator kanske. =)  Vi ska nog däremot hålla våra mammor ifrån varandra. Dom får bara massa dumma ideer.
Efter ca 2 timmar så skildes vi vid kyrkan och gick åt varsitt håll hemåt. Men jag fick minsann sällskap hela vägen hem ändå. Av världens sötaste kattunge. Han vägrade sluta följa efter mej. Så han skuttade vi mina fötter hela vägen hem. Han verkade inte ha några större planer på att gå hem, var han nu bodde, utan gick och la sej i våra trädgårdsmöbler. Vårt vilddjur här hemma blev dock inte så impad över besöket så honom fick vi hålla inne. Mitt i natten när mamma kom hem från jobbet låg han fortfarande kvar därute så då tog mamma och Kajsa bilen och körde och lämnade honom där han hade börjar följa efter mej. Hoppas han hittade hem. Så söt.


Idag har varit en väldigt trevligt dag.  Har haft flera mysko telefonsamtal på jobbet, folk är inte normala. Men champagne och jordgubbar får du boka själv, det ingår inte i mina arbetsuppgifter.  =)
Och vissa bilmekaniker vet jag inte om vågar ringa fler gånger....och jag vågar nog inte gå ut på helgerna i Karlskrona heller. =)

En annan trevlig sak var ett telefonsamtal från Branäs. Nu blir det jobb i fjällen till vintern. =)  Inte hela säsongen dock men det gör inget. Från slutet på januari till början på april kommer alltså att spenderas i Branäs. Ska bli riktigt kul!!  Och jag får stanna på Kustbevakningen till dess. Perfekt.

image185
Hit ska jag =)

Kommentera

Publiceras ej