Internationella Nalledagen

8kommentarer

image186

Idag är det internationella nalledagen. Detta ska jag och Putte fira med kalas sen ikväll. Han har varit en trogen vän i snart 19 år. Han har fått stå ut med massa hemska saker i sitt liv också. Han har blivit hängd i en lampsladd ut genom fönstert på andra våningen, han har blivit upphängd i taket, han har blivit övergiven på ett tak. Men framför allt har han blivit våldtagen av den lömska katten Maja på VM-lägret 04. Detta kommer han aldrig komma över.




Men innan vi kan börja fira ska familjen och hälsa på i skogarna hos Cissi, Martin och Herman för lite födelsedagar. Det blir mycket kalas idag. =)

8 kommentarer

Sara

27 Oct 2007 23:18

Maja var minsann lömsk.... : )
Stackars Putte!

Lena

28 Oct 2007 09:30

Hahahaha Putte.. Han är så skabbigt gammal... Lika skabbigt gammal som du *ler* =)

Suss

28 Oct 2007 10:16

Sara>> Ja usch, det var en mycket traumatisk vecka för alla inblandade. =)
Blev nästan rädd att du hade försvunnit, saknar dina inlägg i resedagboken. Hoppas allt är bra!!

Lena>> Jag tycker om dej också ;-)

Sara

28 Oct 2007 21:58

Nejdå, jag lever rätt bra =) Problemet är att jag lever för mycket för att hinna skriva. Vissa har ju ett liv ser du! ;) :p

Suss

29 Oct 2007 18:56

Jaha ursäkta tänkte inte på det. =) Själv har jag inga planer på att skaffa ett liv än på ett tag. Jag trivs bra som hårt arbetande i statens tjänst, haha.

Sara

29 Oct 2007 23:24

Hehe, nej varför skaffa sig ett liv?! Jag har klarat mig så bra utan ett i 19 år innan så varför börja nu liksom?! :p

Joel

06 Nov 2007 21:58

Okeeeej, jag kanske också ska skaffa någons slags internetsida där jag kan skriva en massa lögner... Hur skulle du gilla det??? Komma och påstå att putte skulle blivit "våldtagen" av Maja. Det säger ju sig själv att Maja inte kan våldföra sig på putte.

För övrigt bra att du uppmärksammade denna dagen.

Suss

07 Nov 2007 21:22

Joel >>
Det står sanningen och endast sanningen i mina inlägg. Att du sen inte vill inse sanningen är en helt annan sak. Man vill bara tro det bästa om sina nära och kära men det gäller att se upp.

=)

Kommentera

Publiceras ej