Höst

0kommentarer

Hösten är här och det med besked. Massa gulröda löv som flyger omkring och en bitande kyla på morgonen. Rätt mysigt tycker jag. Nu har man en anledning att sitta inne och mysa med en dålig film eller nåt. =)

Dagarna fördriver jag fortfarande på Kustbevakningen. Trivs alldeles utmärkt måste jag säg med mina trevliga arbetskamrater. Humorn har sina ljusa stunder även där. =)  Jag och Cecilia ska öppna en gemensam telefonlinje eftersom folk blandar ihop oss...
" Vill du boka en resa, tryck 1. Vill du ha info om objekt, tryck 2."   =) 

Och vissa är ju dummare än andra. Ska man förfalska pass kan man väl göra det ordentligt iaf, haha. 

Hinner inte med så mycket annat än att jobba nu för tiden. Jag går upp, jobbar, åker hem och vänder, åker till träning, äter och sen är det läggdags. Men ibland behöver man göra annat. Som i förrgår. Då var jag hos Sandra.  Vi tittade på en film som hon hade lånat av Thias när vi var där i lördags. Underbara Älskade.  Tragisk, hemsk men bra. Nästa gång ska vi välja en lite roligare film.  Men det gjorde itne så mycket att filmen var tråkig för sen hittade vi annat kul att titta på. Massa kort från mellan- och högstadiet. Herregud, vilka minnen. =)  Så små alla var och precis lika kontiga som vi minns dom. Det var tider det...=)
Liiite chips åt vi också nyttiga som vi är. Men eftersom det var 50% mindre fett i dom här hade vi med andra ord rent teoretiskt bara hälften så många som vi trodde. Efter att ha konstaterat detta kunde vi kunde och lägga oss med gott samvete. =)

Nu är det packning här som gäller för imorgon är det destination Norge som gäller. Ska visst palla mej runt Blodslitet på lördag. Hjälp. 14 kilomter, jag är inte gjord för det. Kan bli en spännande upplevelse.  Hemma på söndag igen om jag lever då....

image182

Kommentera

Publiceras ej