There´s a cold wind blowing in

0kommentarer

Herregud vad har den här veckan tagit vägen...

Ett kort sammanfattning kommer här.

I lördags var det shopping på maxi med mamma och Kajsa, alltid lika spännande. Vi träffade iaf Marias föräldrar och det är ju alltid trevligt. Det där med namn däremot...
På kvällen bar det av till Lyckeby och fest hos Hence. Kände ju inte så där extremt många ska jag erkänna men efter ett tag dök lite gamla klasskompisar upp och det är alltid trevligt, trots att dom är från Hasslö. =P Det blev väldigt djupa samtal om väldigt djupa ämnen. Sandras och Lindas bål var det ingen som kom undan, vare sej man ville det eller inte. Men den var god så det gjorde inte så mycket. Efter lite krångel kom vi in till stan sen och hamnade så klart på Pirren. =) Dom spelar hur bra musik som helst. När dom spelar Karlskrona-låten kan ju alla andra städer slänga sej i väggen, haha. Jag och Sandra svängde loss på dansgolvet, våran tryckare var bäst. Jag träffade mycket trevliga människor som jag inte träffat på ett tag, och en del som jag inte sett på väääldigt länge, typ 4 år. Men efter en stund och några sms senare hade vi lokaliserat varandra. Lite svårt att känna igen dej utan dej röda kepsen. =)  Efter en lyckad kväll som avslutades på lekplatsen i Hoglands park blev det nattbussen hem.- Nattbussen är alltid lika trevlig. Bäst var hon som trillade av sätet och landade raklång i mittgången, haha.

Söndag, 3 timmars sömn, jättepigg. Hrm. Karlsnäs stog på planeringen. Det var familjens tur att ha tipspromenaden och servering. Det gick riktigt bra och jag fick passa på att gäspa när kunderna inte såg.
Och snart vet man ju inte vad man vågar skriva på bloggen längre...=)

Veckan ja. Träning i tisdags. Det blev en fin löprunda i Ronneby och det hela avslutades med maq. Dagen efter fick jag ringa efter färdtjänst för att komma upp ur sängen. Typ. Har aldrig varit med om värre träningsvärk. Baksidan av mina lår gick av bara jag funderade på att räta ut dom. AAAJ!!  Men har man inte kört maq på 6 månader så får man räkna med det. Nu har den tack och lov gått över och jag kan gå normalt igen.

Igår blev det ett besök i Olofström, tyckte det var dags. Fick hälsa på min lägenhet för första gången sen jag övergav den. Kändes helt mysko, såg inte alls ut som det skulle. Var fanns Adam Brody till exempel? Glömde kolla om märkena i taket var kvar. Tjejsnack med Jennifer, Annika och Frida är fruktansvärt trevligt och Linda visade stolt upp att hon hade lyckats hälla ut vatten på sin pojkvän. Heja. =)
Annars så hade Jonathan skaffat världens snyggaste tröja. Jag vill oxå ha en som det står "Pizzasalladland" på. =) Han skulle dessutom skriva ett arbete om Handen under Medeltiden. Eller var det handeln?  Jag snodde en hel del intressanta bilder från Marcus dator. Synd bara att dom inte vill funka på min dator...panik. Petter ska följa med till fjällen och vissa ska nog inte bli bagare. Jag saknar och bara sitta och dega i nåns lägenhet en hel kväll...=)
Kvällen avslutades mycket bra. Mys med Annika, glass och Scrubs. Tack för trevlig övernattning.

Min mobil som jag lämnade in på lagning för andra gången har nu varit iväg över en månad. Så vi ringde och kollade hur det gick för dom. Dom har slarvat bort den, det är ingen som vet vad den är. Heja.

Det har varit en trevlig vecka på jobbet. Vi har pratat om mångkulturella bullar, frisörer och namnförslag. Jag röstar helt klart på Knatte, Fnatte och Tjatte. Eller Coast Busters. =)

Imorgon bär det av till Helsingborg och vidare till Danmark på söndag. Ska visst springa Jättemilen. Undra vilket pucko som anmälde mej till det...


Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej