Jobbet!

1kommentarer

Igår på jobbet var en mycket trevlig dag. Det händer inte så mycket där om dagarna så minsta lilla grej kan rädda en hel dag. =)  Som igår..

* Vi fick ett brev från Stigmännen. Haha... Bara det fick mej på bra humör. Det var ju inte så himla roligt, det var bara en skärgårdskarta.

* Jag råkade vattna plastblommor i tron om att dom var riktiga. Lär ju sett ganska dum ut när jag upptäckte vad jag hade gjort. Tack och lov hade vattnet torkat upp idag när jag kom.

* Eftermiddagsfikat spårade ur. Vi kom på att vi skulle testa det här med videosamtal på mobilen så en fick stå utanför fikarummet och ringa in. Ljudet på mobilen kom nån sekund efter vi hade hört det live vilket gjorde det hela roligare. Trodde Karin skulle trilla av stolen så mycket skrattade hon. =)  Men nu har vi lärt oss ringa videosamtal iaf.


Jag har inte orkat skriva om O-Ringen än men så länge kan ni läsa den här fina artiklen

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1127732,00.html

eller gå in på:  http://www.corren.se/pages/oringen/

Hej så länge. Nu ska jag göra lite nytta på jobbet.

1 kommentarer

toker

01 Aug 2007 13:14

haha, låter som om en rätt bra jobbdag. hade skrattat ihjäl mig och jag sett någon vattna platsblommor, även om det faktiskt är rätt lätt hänt om man inte tänker sig för

Kommentera

Publiceras ej