Humor på botten

0kommentarer

Det finns vissa saker som jag förmodligen aldrig kommer att växa ifrån. Saker som jag borde växt ifrån. Som till exempel kan nämnas julkalender (jag väntar fortfarande på att dom ska reprisera Sunes Jul), Putte, Lejonkungen och så den underbara gula tvättsvampen SvampBob.
 
Som förra veckan. Vann en annanas på jobbet efter vårt lilla skidlopp. Ställde den i mitt fönster, brevid min SvampBob-mugg och tänkte inte mer på det. Råkade en stund senare slänga ett öga åt fönstret och började fnissa gott för mej själv när jag insåg vad jag åstadkommit i fönstret.
 
För att göra det hela ännu bättre så såg jag en tjej på tåget för några veckor sedan som hade tidernas snyggaste handväska. Väldigt diskret lyckades jag smygfota den. Så här snygg var den:
 
 
Slut på tramserier för idag.
 

Kommentera

Publiceras ej