9289

0kommentarer

"Ta det lugnt!?! Nej nej. Det finns bara vinnaren och så dom andra. Tänk på det Susanne."
 
Tack. Jag känner verkligen stödet från mina arbetskamrater inför helgen. ;-)  
Men ärligt talat. Jag skiter fullständigt i att jag inte vinner. Jag skiter
fullständigt i vem som vinner. Så länge jag kommer i mål någorlunda levande
så kommer jag vara nöjd. Jag vill väldigt gärna att Ida kommer i mål
någorlunda levande också. Och även Ingalill men det är jag inte så orolig för.
 
För övrigt vill jag ha sol, fina spår och en sjuhelsikes medvind mellan Oxberg
och Mora på lördag. Då kanske det finns en teoretisk chans att detta går vägen.
 
Träning och uppladdning vill jag helst inte prata om. Men om jag har tur har jag
nog åkt 3 mil om jag lägger ihop alla (4?) mina träningspass.
 
Jaha. Tjejvasan 2013. Here we come!
 
 

Kommentera

Publiceras ej