Social Network

0kommentarer

Nej jag pratar inte om filmen. Jag pratar om en låt, en låt som man inte ritkigt vet om man ska skratta eller gråta åt.
Gör som ni vill. Nu har cirkusen dragit igång iaf, Eurovision Song Contest-cirkusen och det är helt underbart. =) Har hunnit med hälften av bidragen, ikväll får det bli ett avsnitt till. Pensionärsgänget från Ryssland är för övrigt en riktigt hit, Österrike är mest bara pinsam.




När vi ändå är inne på tv-temat vill jag bara fortsätta lite till. Mästarnas Mästare, ett av dom bättre programmen på väldigt länge. Och denna säsongen ska vi visa att orienterare inte är så dumma som alla tror. Heja Annichen. Har ju gått rätt bra än så länge, hoppas det håller i sej. Linda Haglund vill jag helst inte kommentera, för jag vill inte ha dålig stämning på den här bloggen.
Så jag fortsätter heja på Annichen och bara är glad att det fortfarande görs bra tv ibland.

Adjöss och tack för fisken!

Kommentera

Publiceras ej