Here we go again.

0kommentarer

Ingefära, vitlök, alvedon, glass, x antal liter vatten, apelsiner, en onepiece och väldigt tråkigt stillasittande.
Men nej, det hjälte inte.
Trodde jag hade haft mina förkylningar den här våren. Så var tydligen inte fallet. BLÄÄ!!

Fick med mej nåt väldigt fint hem från 10-Mila. Nåt fint innehållande lite för mycket feber, ont i halsen och sånt kul. Tack. Undra vem som gav mej det i födelsedagspresent...

I vilket fall, jag typ dog i tisdags. Nu lever jag lite igen. Har nu börjat hosta som en tok och det brukar vara sista steget i min förkylningar så jag hoppas att det stämmer även denna gång. Febern är inte helt borta men jag jobbar på det.
Imorgon vill jag vara frisk. Det blir ju finbesök i helgen...

Det negativa med den här veckan var just att jag var sjuk. För jag skulle till sjukhuset igår, men jag var för sjuk... Vaa? För sjuk för att gå till sjukhuset. Vart är vår värld på väg?
Men jag skulle få en ny tid, till hösten. Tack liksom.

Det positiva med den här veckan var gårdagens tjejmöte. Jag ÄLSKAR mina sambosar. Vi parkerade på tvären i Ruths säng. Sen började mötet och dagordningen på det mötet ska nog förbli hemlig. Blev nog lite friskare efter det mötet. Ni är bäst tjejer!


Nu ska jag dunderkurera mej till imorgon. Adjöss och tack för fisken.


Kommentera

Publiceras ej