Vilse i pannkakan.

0kommentarer

För det första. Sen när blev Boten Anna en allsång? Jo, ungefär igår. Det var lite komiskt men det var typ den låten under alla dom Allsång på Skansen som jag har sett där publiken verkligen kunde låten utantill. I vanliga fall brukar publiken mumla fram något när dom får en mikrofon upptryckt i anskiktet. Men inte Boten Anna, den kunde alla. Heja Basshunter.
För övrigt var det ett väldigt bra avsnitt av Allsång på Skansen igår och jag tror att anledningen till det heter Per Andersson. Han gör ingen besviken, inte heller igår.
 
Idag stog det Havs-OL på planeringen efter avslutad jobbdag. Mamma och jag for till Sternö och det blev en öppen bana för mej. Jag tror också att vi lämnar ämnet där och kan bara konstatera att jag har bommat min beskärda del för i år. Men förutom bommandet har jag haft en mycket trevlig kväll. Fint väder, fin terräng (ja faktiskt, inte terrängens fel att jag är dum i huvet) och fina vänner.
 
Och appropå orientering, till helgen är det dags för en av sommarens höjdpunkter. Det kallas Tjoget och det är världens myshelg, om det inte spöregnar....
I vilket fall som helst. I Ronneby OK och endast i Ronneby OK jobbar vi så här:
Just nu har du sträcka 5 i förstalaget men om det kommer in fler återbud får du springa i andralaget.
Jag förstår precis. Inte. Men jag lovar att springa den sträcka jag får och se glad ut.
 
Nu är det godnatt.
 
 

Kommentera

Publiceras ej