Bye bye huset...

0kommentarer

När mina föräldrar köpte huset för ganska exakt 11 år sedan förstod jag inte riktigt hur dom tänkte. Tyckte inte alls om det. Men nu.... tycker verkligen om det där huset. Det är så...hmm...charmigt? Inte en rät vinkel nånstans men jag gillar det. Och jag kommer sakna vårt mysiga hus.
Men nu var det dags att säga hejdå.

I helgen stod flyttstädning på schemat. Wohoo vad kul. Och bara att gå in i huset när det var helt tomt var en skum känsla. Det kändes varken bra eller dåligt, bara konstigt.
Aja, städade gjorde vi. Och så städade vi lite till. Och lite till...
Har blåsor i händerna efter allt skurande. Men fint blev det. Och nu har dom nya ägarna flyttat in.
Tog en sista hejdå-runda i huset innan jag åkte därifrån. Tog lite kort bara för att. Förmodligen helt
ointressant för er alla. Men inte för mej. Och Kajsa, du kanske vill se? ;-)



Kommentera

Publiceras ej