I will survive!

0kommentarer

26 grader varmt och stekande sol är underbart väder, eller hur. MEN inte när man ska försöka överleva 21 km på Göteborgs gator.
Efter en kollosalt fenomenal uppladdning med sista tiden i Åre och 3 veckor i USA så var ju formen på topp. Eller kanske inte. Men hej, jag överlevde. Mer än så kunde jag nog inte begära av mej själv i år. Jag hade rätt kul även om jag trodde jag skulle dö efter 3 kilometer. Tur, då är det ju bara 18 kvar....  Aldrig förr har vatten varit så underbart i alla fall, både att dricka och få över sej. 


Ca 40000 tappra själar kämpar på Göteborgsvarvet.


Efter loppet vet man inte vad man heter och man vill helst bara ligga ner och glo i taket och tycka synd om sina knän.  Men nehe, då skulle vi på spontan stadsfest i Göteborg hela halva natten. Men men, det som inte dödar det härdar och jag hade rätt trevligt. Inte minst så blev det ju ett kärt återseende av den rediga räven Andreas. Det var över ett år sen vi utkämpade spännande fajter i Yatzy där på Mana Island, Fiji. Vi var tvugna att ta en väldigt tjusig bild på oss själva som vi av någon outgrundlig anledning lovade att den skulle hamna på internet. Så ja, här har ni den. =)



Adjö och tack för fisken.

Kommentera

Publiceras ej