Ida & Suss goes världen

0kommentarer

Jaha, så var man då hemma igen efter nästan 5 månader på vift ute i världen. Herregud så bra jag har haft det. =)  Jag har fått se och uppleva så otroligt mycket och tack alla underbara människor jag har mött under resans gång. Utan er hade inte resan vatt desamma. För er som undrar vad jag och Ida har sysslat med på vårt varv runt jorden så går det bra att gå in resdagboken.se under alias "susanned" och resan "Ida & Suss goes världen". Där finns även en hel del bilder att kika på. Jag har även slängt upp en hel drös med bilder på min facebook om ni skulle vilja ta en titt.
Men jag tänkte att jag måste ju göra någon slags sammanfattning av resan här på bloggen med. Så jag tänkte att jag skulle lägga upp en eller ett par bilder från varje land vi har varit i.  Så nu ska jag lyckas välja ut ca 10 bilder av över 4000. Lycka till Susanne!

THAILAND

Här sitter vi och äter på stranden på Koh Samui

FILIPPINERNA

Några av människorna vi bodde hos en vecka i San Teodoro, Mindoro.

AUSTRALIEN

Tjejgänget samlat för fest i Byron Bay.


Ett besök på Australia Zoo utanför Brisbane.


Milla, Sue, Warren, Todd, Jensen, Tash, Aston, Ida, Max och jag - Heja "familjen" samlad för Jensens 6-årsdag.

NYA ZEELAND

Glaciär-vandring, Franz Josef


Hela STRAY-gänget

FIJI

Det var väl ungefär det här jag sysslade med på Fiji

USA

På vandring i Grand Canyon.


Top of the Rock, New York City

Kommentera

Publiceras ej