1 månad kvar...

3kommentarer

Idag är det exakt en månad kvar till äventyret börjar. Det ska bli så himla skoj...Wiiiieeeee =)  Ja, jag har börjar packa...

Resplanerna ser ut enligt följande:
Thailand 21/10
Filippinerna 5/11
Australien 17/11
Nya Zeeland 17/1
Fiji 3/2
Usa 15/2
Hemåt 9/3

För övrigt har det varit orientering hela helgen. Vittuskavel igår där det blev en tredjeplats för mej, Sara och Karin. Vittuskavlen är en väldigt stor och seriös tävling. Typ som VM enligt Ingemar Ohlsson.  Samma ställe idag och individuell tävling. Det gick väl sådär lagom bra. Jag var minsann snabbast på en sträcka, mellan trean och fyran. Förklaring till det: Jag sprang till fyran innan trean och visste med andra ord precis var den satt när jag väl skulle dit. Heja mej.

Over and out.

3 kommentarer

Sara

21 Sep 2008 20:33

Kanske borde man köra med tekniken att göra så på varannan kontroll? Likso springa till varannan kontroll som har numret före dör att då veta var de sitter och alltså få sträckvinster på fler sträckor?! Kanske inte vinner då iofs...men vad gör de? Gör vi ju inte ändå! :p

Kram

Lina

06 Oct 2008 16:26

Oj shit va kul, vad går ett sådant kalas på då? Vill ju göra något liknande så småning om.

Susanne

06 Oct 2008 18:12

Lina -> Jag vågar inte ens räkna ut den ekvationen. Men det är jobba jobba jobba som gäller. =)

Kommentera

Publiceras ej