Rapport från fjällen

2kommentarer

Susanne har...

...stämplat fel på första etappen. 127 såg utsom 121. Kodsiffror är ett jädra hittepå.

...bommat askalas mycket på andra etappen.

...gått runt tredje etappen för att inte missa. Det hjälpte. Sakta men säkert.

...brännt sej i ansiktet och ser nu ut som en tomat.

...haft 3 km UPPFÖRSBACKE till start två dagar. Skönt.

...bestigit Högfjället med Kajsa för att titta på utsikten. När vi kom var det världens dimma och vi såg ingenting. Promenad helt i onödan JA!

...stått i busskö. Suck.

....tittat och hejat på World Cup-sprinten. Stackarna fick springa upp för fjället när alla såg på. Tur man inte är på den nivån så alla ser när man bommar.

...lyssnat på Team Cans.

...umgåtts med sina underbara vänner.


2 etapper kvar. Mina ben har redan kapitulerat. Kämpa tjockis!


2 kommentarer

matilda olsson

23 Jul 2008 22:28

haha, det later som ni har det trevligt dar uppe! :) hoppas det gar bra de sista etapperna!

Annika

28 Jul 2008 11:20

Barbro är en fin människa ja.. Hon steker sig nu. Jag skrattar åt henne. Kan inte du ringa mig ikväll & rädda mig från äcklet jag jobbar med ikväll ??

Kommentera

Publiceras ej