Rapport

1kommentarer

Det blir en kort sådan. Har inte tid med sånt här. Måste sova för imorgon är det upp tidigt och jobb igen.
Har överlevt så här länge iaf.
Följande saker har hänt:
Jag har flyttat två gånger. Eller en och en halv. Vägrade flytta in i det första boendet jag blev tilldelad. Där såg ut som tredje världskriger och lite värre. Nu är jag inkvarterad i Slättne gettot i en lägenhet med Theresia, Manal och Sandra. Funkar finfint.
Jag har varit på skotersafari men denna gången höll jag mej till att vara passagerare.
Jag har tagit skoterkörkort. Tro det eller ej. Haha..
Jobbet har börjat. Har varit 3 dagar i hyran och en dag i liften. Det ska nog bli bra det här. Inga större katastrofer än iaf.
Har kommit fram till att jag inte tycker om danskar. Eller ja. Hade dom spottat ut gröten och pratat lite långsammare så hade jag kanske fattat vad dom sa. Nu är det helt omöjligt.

Det får räcka för idag. Ha det så bra alla där hemma. Jag saknar er dundermycket här uppe i norr. =)


Godnatt

1 kommentarer

Sara

08 Feb 2008 22:30

Skönt att höra att du har de bra!
Kram

Kommentera

Publiceras ej