Tävlingspremiär

2kommentarer

Så var snart denna helgen också slut. Tiden går fort när man inte gör nåt vettigt...=)

Skulle åka och handla med mormor i torsdags. Det gick ju bra. Hrm. Hon var försvunnen så jag och mamma spenderade halva förmiddagen med att leta efter henne. Hon hade visst åkt och handlat själv. Heja. 
I fredags var hon däremot hemma när jag, mamma och moster dök upp för att putsa hennes fönster och byta gardiner. Oj vad vi var duktiga på det. Efter en halvtimme var alla fönster i lägenheten putsade. Men så var vi 2,5 personer som hjälptes åt. Jag räknades bara som en halv person eftersom jag putsade så sakta. Förlåt då, jag har inte övat lika många gånger som dom andra. =)

Var ute på en långpromenad med Sandra häromdagen. Mycket trevligt. Har saknat våra promenader. Vi kan verkligen bara gå och gå och gå... och det är inte ens jobbigt för vi har så himla mycket intressanta saker att prata om. Och så åt vi glass också, icke att förglömma. Det får snart bli en promenad igen...

Igår var jag ute och sprang mycket längre än vad jag var tränad för. Men det blev inte så mycket hemsk träningsvärk för det. Sakta men säkert börjar jag vänja mej vid träning igen...=)  Sen cyklade jag ett varv runt konsum. Det är itne ritkigt så dumt som det låter. Jag skulle ner till en loppmarknad som var utanför konsum men det var ihopplockad och försvunnen när jag kom så jag fick cykla hem igen. och eftersom utfarten går runt konsum fick jag cykla så för att inte bli överkörd. Punkt slut.
Idag var det dags för min tävlingspremiär för i år. Strålande solsken, myyys.  En ö7 blev det dagen till ära. Det gick väl rätt bra för att vara jag. En lite miss på en kontroll och så ska man inte stämpla vid en kontroll som har en elefant som kodsiffra. =)  Det borde både jag och Barbro lära oss... Annika sprang i den mycket hårda klassen ö3. Hon får nog nästan bli utsedd till dagens nörd. För hon hade joggingskor, lånad kompass och hyrpinne. Mobbat lixom. =)

Snart kommer Ida. Då blir det film och lite planer...

Over and out.

2 kommentarer

Annika

21 Apr 2008 18:11

lånad tröja med. glöm inte det !! & vet du, fridas mamma sprang med till knatte-knats kontrollerna !! Ö3 är ballt.

Suss

21 Apr 2008 22:23

Ja just det, visste att var nåt mer jag hade glömt. =) Dom där kontrollerna gick inte att undvika så jag förstår henne fullständigt!
Oja, Ö7 oxå!

Kommentera

Publiceras ej