Jobb!

0kommentarer

Japp, det är sånt jag sysslar med nu för tiden. Jobbar och jobbar. Spenderar mina dagar på Kustbevakningen. Det är inte riktigt så hälftigt som det låter. Jag är inte ute på sjön i snabba båtar och jagar folk och räddar haven från ojlekatastrofer. Jag sitter på ett kontor och räddar skrivbordet från att drunkna i papper. =)  Men det är faktiskt rätt roligt. Får göra lite av varje. Beställningar, fakturer och massa ärenden. Så mycket semster blir det tyvärr inte. Har fått ledigt till O-ringen men det är nog det enda. Sen blir det jobb fram till sista oktober. Sen ville dom inte ha mej längre. =)  Trevligt att ha lite av hösten planerad iaf. Vad som händer sen är ett stort frågetecken. Några förslag?

Allt för denna gången. Nu ska jag gå och titta på OC.  =)

/Susanne

Kommentera

Publiceras ej