Grillkväll!

0kommentarer

Igår stod grillkväll med klubben på schemat, vi skulle ha lite uppladdning inför Tjoget. =)  Jag och Kajsa fick oss en liten promenad i Ronneby innan eftersom kartor från hitta.se suger. Så det så. Men vi kom fram och var lång ifrån sist. Först var det träning med kontrollstaffett.  Denna stog jag över eftersom jag tränat totalt 15 minuter på 5 veckor. Brutna tår och förkylningar är inget jag rekomenderar över sommaren. Men nu kände jag mej rätt bra så jag tänkte jag skulle jogga en liten runda för att skrämma kroppen lite innan Tjoget. 25 minuter jogging i Brunnsparken. Sen räckte det tyckte både tån och kroppen. Sen var det grill och mys hela kvällen. Jag glömde min klocka i duschen men den kom fram tack vare Sussi efter mycket förvirrade omständigheter. Jag lyckades fjäska till mej en kortare sträcka på Tjoget även om Fransson tyckte jag var lite mesig... "brutit tån, pff...jag hade oxå ont på den tiden jag hade fötter" var en välbekant kommentar som dök upp. =)
Mitt under kvällen fick jag världens näsblod, jättetrevligt om ni undrar. Så där satt jag och såg dum ut ett tag. Som en liten fågelunge med huvet bakåt som väntar på mat. Dom funderade på om dom skulle hämta daggmask till mej men nej tack. =)
Till helgen är det Tjoget, ska bli mycket najs. Då ska det sittas i sovsäck i solstol om natten och mysa. Vi får nog hålla Svilling borta så inga stolar går sönder. Helst ska vi sitta hos Vilse så vissa kan bli irriterade. Haha. 

På jobbet går det bara fint. Jag och Emma hade lite catch-up igår. Vi får fortsätta nån annan dag, vi har nog mycket och säg, haha.  =)   Enda problemet är bara att jag måste lära mej dricka kaffe. Annars kan man tydligen inte jobba på kustbevakningen har jag fått lära mej idag. Okej, jag ska försöka.

Imorgon blir det kanske en sväng till Havs OL. 

/Susanne

Kommentera

Publiceras ej