Kvinnor kan!

0kommentarer

Del 1: Först gick det inte så bra. Jag och min rullgardin hade lite delade meningar om vissa saker.



Del 2: I brist på annat fick mitt kära överkast rycka in. Perfekt anlednig att inte bädda sängen. Något bökigt att hänga upp och ta ner, man måste ju öppna det lilla fönstret högst upp.
Tur att vi har så lågt i tak i den här lägenheten. Nej just det, det hade vi visst inte. Man behöver ju ringa brandkåren bara för att vädra känns det som.



Del 3: Just det, högt i tak ja. Ruth, Ellen, Erica och jag åkte till Nova på shoppingrunda. De 3 första kom hem med ganska normala saker efter en shoppingrunda. Jag kom hem med en stege.

Del 4: Jag är typ bäst.

Del 5: Efter att ha spacklat, skruvat, bråkat med gipsplugg och skruvat lite till vill jag nu bara meddela att det hänger en ny rullgardin på plats. Jag är lite nöjd med mej själv. Det firar vi med en kopp kaffe. Skål och trevlig helg.



Kommentera

Publiceras ej