All good things come to an end

0kommentarer

Ja bloggen lever. Den bara tar sej lite långa vilopauser ibland. Som när det blir lite mycket annat som känns betydligt viktigare än en sida på internet som max 10 personer bryr sej om. Inget ont om er 10, jag älskar er. Men ni fattar poängen.

Vi gör en liten tidsresa tror jag. på en knapp månad.
Lämna Åre stog på schemat.


Sista tiden i Åre var helt kanon. Solen sken (inte lika mycket som man önskade men man kan inte få allt), inga långa liftköer, lugnt och skönt på jobbet och bara härlig stämning.

En avslutningsfest med liftpersonalen-Björnen med MC-tema var en riktigt hit. Underbara människor, världens bästa sång av Ingis, diplom, mer alkohol än vad någon borde druckit och snygga danser. TACK för en kanonsäsong mina kollegor. =)
.
Men det finns tyvärr vissa tråkigheter med att säsonger tar slut. En heter Storstäda och Packa. En annan, den värsta, heter Hejdå. Det var en hel del tårar som rullade ner för kinderna innan jag och Emma tryckte in det sista i bilen och begav oss söderut. Alla dessa människor jag har träffat. Ni anar inte vad jag saknar er. Vad jag saknar oss. Vissa av er vet jag att kommer träffa igen. Vissa är jag bara väldigt glad att jag fick chansen att spendera vintern med.
Jag bjuder på lite bilder från sista tiden. Förvänta er ingen ordning alls.
.
Urton Open
Skumpandes på islandshästar
Mycket seriöst arbete i Högåsliften
Grillning vid Sadeln
Helt okej dag att jobba på.
Avslutningsfest




Avslutar med lite kommentarer att minnas:

* Ja det får vi väl se.

* Det vet väl inte jag.

* Helvete Lars-Olof.

* - Tycker du?
- Nee.

* Hallå i hålet.

* You´re a nasty nasty girl.

* Det är lugnt det är lungt. Dö inte dö inte!!

Kommentera

Publiceras ej