Vad gör vi? Nu kör vi...

1kommentarer

Ett två tre, fanta och rosé...

Okej att jag har hört en hel del mysko låtar men den har till och med jag missat. Det hade dock inte Sanna och Manal till min och Theresias stora glädje. Eller hur det nu var.

Förutom fanta och rosé fanns det väldigt mycket annat att glädja sej åt förra helgen som tillbringades i Göteborg. För det första och viktigaste så var det reunion med det underbara Mickelbyn 41-gänget. Fast vi var bara halva gänget så vi kanske får kalla det för Mickelbyn 20,5.

Efter en svettig tågresa är jag lite impad att jag hittade hem till Theresia och Daniel med endast ett förvirrat sms som hjälp.
Där grillade vi hamburgare med en pincett, blev rökförgiftade och hade det hur bra som helst.

   

Sen till det eviga problemet: Vad är det som luktar?

Vi gjorde ett tappert försök att ta reda på det men efter halva filmen sov vi alla 4 som små grisar i varsitt hörn. Vi får fortsätta fundera helt enkelt.


Lördag morgon och regnet öste ner. Nice!! Jo faktiskt, jag tyckte det var rätt nice, har ju inte sett regn på flera veckor...
Det lugnade sej lite och Sanna, Manal och jag gjorde stan osäker en stund medan Theresia kämpade på jobbet.




Så blev det kväll. Äntligen.
Han ser lite halvskabbig ut. Borde verkligen klippa sej.
Men charma en publik på 8000 pers bara genom att äntra scenen, det kan killen.

Allas våran älskade Lars Winnerbäck.

 

Jag står och myser och känner hur leendet fastnar uppe vid öronen. Underbar konsert, som alltid.
Och med Petra som sällskap så var kvällen komplett.
Tack för trevlig kväll. Och det här med toaköer, det är vår grej.


Kvällen fortsatte med Branäs-brudarna och på Gretas svängde vi loss hela halva natten. Svettigt,
härligt folk och bara hur kul som helst. Det finns inget som slår lite schlager vid kl 3 på morgonen.

 
 

Med ömma fötter traskade vi hemmåt där lite tacos väntade till våra kurrande magar. Fyllemat is the
shit så att säga. Godnatt säger vi på det.

Söndag morgon och förmodligen en av tidernas bästa frukostar. Ett stort tack till Daniel som fixat och donat medan vi sov. På bordet väntade en hög med pannkakor och färska jordgubbar. Fy bubblan vad gott det var.
Vi avslutade helgen på Liseberg där även en viss Leeena befann sej. Dessvärre är jag och Lena raka motsatserna till varandra när det gäller nöjesfält. Vi får umgås en annan gång, typ om 2 veckor...=)

Tack för en fantastisk helg mina vänner!! 
Hoppas vi ses snart igen.



1 kommentarer

s

23 Jul 2010 11:21

en as bra helg! :D mys mys mys

puss!

Kommentera

Publiceras ej